linda

Alla inlägg under augusti 2016

Av linda gyllis - 5 augusti 2016 19:50

Fattar  inte att det är augusti  redan,, vart tog sommaren vägen.?  Ja det har varit fullt upp,, Tess har vart hemma från GranCanari,, men åkt till baka nu , Barnbarnsbarnen Max ;Vincent har varit här men åkt  hem med mamma Alec ,Denna vecka har jag vart själv ,  Dotter  med Fam ,är i Stockholm ,, hos sin Pappa , kommer hem i morgon,, semestern är snart slut  för alla,Jag har lite fina bilder från Botaniska Trädgården I Göteborg , Min dotter bjöd mig på en Wekend, i Göteborg ,, Vi gick 1,8 mil en dag ,, det va så vackert,, Jag älskar  blommor att  vandra där är så underbart..   Linda.  Har så mycket bilder därifrån,,                  Att få vandra där då 'r man lycklig .. ska dit  till våren då Rodedendron blommar,    

Ovido - Quiz & Flashcards