linda

Direktlänk till inlägg 18 december 2016

Grått mulet & plus gr konstigt väder,, saknar lite ljuset,, men ,,

Av linda gyllis - 18 december 2016 20:41

Jag har lilla Isa här ,,de andra familjemedlemmarna,, samt barnens  morfar   är på Gran Canaris ,,hälsar på  barnbarnet Tess,,  dom har 25 gr + sol orättvist ,,ha ha. Men Isa & jag  har det bra,,hon är lekfull,, äter sover, så tar vi våra promenader,Jag har video  filmat henne ,gick ej att ladda upp , Varför, nu ska jag gå ut med Isa ,, önskar e   r alla en fin JUlvecka   ,stressa inte ta det lugnt   ,, God Jul,,  

 

 


 
 
ingrid

ingrid

30 december 2016 22:20

Hej,Linda.Ja lite snö hade varit finare nu i juletider.
Kram:Ingrid

http://amandaaflisa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda gyllis - 9 juni 2017 19:43

  Har tänkt lägga ner bloggen,, men ska vänta & se om jag fortsätter  blogga från GranCanaria, för jag ska flytta ner å bo där  Min dotter med familj har köpt  en jättefin Bungalow därnere å ett barnbarn bor där snart två år sen, & fler på väg. Man k...

Av linda gyllis - 30 december 2016 20:14

   En vacker orkide satte den i en skål  med lite glitter,, Så Ett Gott slut & ett Gott Nytt År ,, till  er,,      Linda,,   ...

Av linda gyllis - 25 september 2016 18:23

 Hur fint väder som helst, har vi haft,,Är så glad att slippa blåst ,regn m,m, sommaren har vart så där.Snart är sept  slut ,&  vi går mot kallare dagar,, så tristman får passa på & njuta innan dess, det är en fin afton med solnedgång,,   Innan satt ...

Av linda gyllis - 5 augusti 2016 19:50

Fattar  inte att det är augusti  redan,, vart tog sommaren vägen.?  Ja det har varit fullt upp,, Tess har vart hemma från GranCanari,, men åkt till baka nu , Barnbarnsbarnen Max ;Vincent har varit här men åkt  hem med mamma Alec ,Denna vecka har jag ...

Av linda gyllis - 2 juli 2016 18:49

Ett litet inlägg från mig ,, Jag har vart hundvakt åt lilla Isa,, för dotter med  familj ,, har vart till Grakland Samos   på semester..Vi har haft så mysigt  & hon trivs hos mig,,Många promenader & hemme mys,,         Midsommar  kom barnbarn & barn...

Presentation


en Dagboks berättelse,,

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas

  Solnedgång hos mig

lindas

Solnedgång Hos Mig  


Ovido - Quiz & Flashcards